Friday, April 22, 2011

haram jadah =='

salam satu malaysia :D


hahaha tade function aku terkehkehkeh sbb tengok ex aku berduaan 
hahahahhaah terasa nak tergelak berBANYAK kali ==

haishhh . 
bukan nak batak lah .
serious dea menunjuk gilaaaa . menunjuk yang dea hepy tanpa aku... -.-
berbagai sumpah seranah menjady sebutan dan
membuat buntut bersaiz pluss pluss aku tak senang duduk .
PANASSSS =='

memang ta wajib pun aku menJELESS kan ?
tapy aku bukan patung . aku ade perasaan beb :')
ouh lupa . dea mane tahu perasaan itu ape . sebab dea tak ade itu .


bukan nak tunjuk hipokrit ah .
tapy mmg serious. aku buad muka COOL jea bilaa nampak 
dorang berduaan . puihhh .


tak kira ah dea tenga baca blog aku neh kea tak . 
kehkehkeh .

hahaha okayy dah malas aku nak perah otak sebab dea .
sebab dea memang begitu . dari dulu lagy ! tapena berubah :D


*sapesape terasa jangan mara :)


ouh iloveyouu :)