Sunday, May 22, 2011

ada sebab kenapa aku suka laky macam Capital A M ^^

ramai peminad tanya aku nih .
'wahh aini makin bahagia' 'status asyik si Capital A M jea. sape si ensemm tuh?'
aicehhh :D aku bagaikan na terguling seketika :D

orang kapel mestilah bahagia. tapy tak lama pun. mesty akan bertengkar . trust me :)
aku bukan nak bangga sambil berdiri atas meja lalu mendabik dada. wahhh
tapy dalam banyak lelaki yang pena curi hati aku *aicehh :P
Capital A M   is a   P E R F E C T  i ever had :)
kayy kau nak baldi amek dekad tepi tuh . eheh

lelaki yang ta pernah lekang bertanya 'dah solat belum nih sayang?'
wadefishh. aku tesebak sambil tesedak jaaaaa . haha
yess, aku memang malu dapad laky yang tanya tentang
tanggungjawab aku sbg hamba ALLAH . kayy aku hampir lupa tentang itu.
aduhhh malu menutup muka sambil air mata mengalir banjir. heheh malunya ^^
dia berjaya merubah aku tanpa sedar :) 

walaupun sebizy mane pun dia . dia tetap ta lupa kewajiban dia sbg Hamba ALLAH.\
itu yang aku respect ^^ laen dari yang lain . kuikuikui

dia tapena marah aku melaenkan aku yang marah dea. hee aku mintak maaf sayang :P
bukan senang sebenarnya Bercinta dgn budak sukan+budak asrama
seksanya hati == 
tapy dia tetap tak lupa luangkan masa dan sempat dodoikan aku. eheh

dia hantu wayang. maksudnya dia memang suka tengok wayang :D
setiap selang minggu dia balek asrama, dia akan pancing aku nengok wayang.
nak tahu cara dia ?

" awak awak minggu nih awak free? "
" ouh ofcoss ^^ " *sambil senyum kambeng bawah bantal
" citer Nur Kasih tuh besh ke eh? rase macam na nengok wayang.tapy tade teman "
" cehh -.- na pancing ta rety :P "


haha nampak kan?  
lagy 1 yang aku repect dekad Capital A M . dia betulbetul respect pompuan
i mean. dia tapena sentuh tangan aku ^^ hohoho
dia jaga aku macam dia jaga mak dia. ohh suwiitttnya <3
tapy bila dia romantik. aduhhhh habis bantal aku gigit :D

" awak awak. saya rindu sorang budak nih lah "
" sape ! -.- "
" saya rindu Noor Aini Bt Shafi'e. hmmm :( "

alololo ^^ aku ajar dia eja nama aku dgn betul. salah sikid potong jari.
sampai skangg dia dah hatihati sebut nama aku. hebad tak aku ? ^^

aku rase dia pun mesti bangga sebab dapad aku. eheh
sebab aku memang terAMAT lah paham kerjaya dia sbg pemakan Bola .
bayangkan harihari Bola ==' hishhhh
skang aku dah paham kenapa ramai pompuan ceraikan hasben kaki Bola -.-

jarang dia berterus terang. sebab dia suka berahsia.
tapy bila dipaksa sambil mengacukan samurai di kepala.
dia pun berani mengaku kenapa dia suka aku . eheh

" kenapa awak suka saya? " *sambil mengacukan samurai
" err. aaaaa. sebabbb awak senang dgr cakap saya. awak Manje.
yang paling penting. awak kuat merajuk ^^ "

HAHAHAHAHAH :D

kalau aku cerita pasal kau sayang, rasanya sampai kita kawen pun tak habis. hihihi
aku sayang kau Capital A M. kau tahu kan ? 
aku tahu kau tak baca blog nih sebab aku dah banyak kutuk kau dekad sini :P


abaikan macik disebelah :P


p/s: nak sangad duk asrama. kan dah kene Botak . heheh padan muka awak ^^