Monday, May 16, 2011

aku serious . kau jangan maenmaen.


hah ! tengok title dekad atas ? rawrr kan ? nampak macam samseng kan ? kan kan ? -.-
kayy tuka topik. actually aku takda mud gilaa berbabun. 
sebab ada babun serta beruk mencari pasal buad kedua kali. ehh tiga kali -.-

bukan nak bangga lah kan. tapy maklum lah orang hot. ecehh *puihhh =='
harghhhhh . terasa macam menjerit satu KLCC bila orang sebok dok mengutuk itu ini.
ehh kemonn lah kemonn ! kau siapa nak jaga tepy kain aku sayang ? :)

mulamula tunjuk muka baik. konon nak bersahabat dengan kita.
ohh okayy. aku pun suka berkawan.
tapy bilaaa dah lama. prftttttttt -.- aku benci kau. 
sumpah seranah aku bagy kau wehhh <3 
dah dah aku takda mud nak cerita pasal kau satu entry dalam blogg aku -.-

semalam aku hang dekad mid valley.
ouh sumpah sesak -..- aku bagaikan terhimpit di bawah ketiak bangla. kayy itu tipu.
sumpah beshhh. actually aku pergy pun sebab birthday si Aaron sunday kawan aku <3
and aku pun juin. sebab aku kan suka menyibuk *winkwink hihihi
dan aku pun baru tahu dea nak first date dengan awek dea. ciss -.- menyesal aku ikud :D

gambar gambar akan diupload nanty. so harap bersabar ye peminadkuh !
*kayy bole amek baldi skangg .

p/s:  Selamat Hari Tua Aaron Sunday :)