Saturday, June 4, 2011

kau lagy bodoh -.-

mintak maap mintak ampun aku dah lame tak update.
mesti korang menyesal follow blog aku kan ?
aku dah lame ta penuhkan dashbord korang kan kan ? :D

aku bukan nak bangga lah. aku bizy dengan projek datuk A M taw ?
macam macam projek ! 
lepas tuh bila idea tenga muncul bagaikan mentol
tibatiba blog aku plak sebok nak Loading Loading


nampak ? tanampak buta ==

aku tunggu sejam. tetap jugak loading. dan aku pun terus shut down laptop aku.
peduli apa -.- grr


tady pagy tenga sebok aku mengorat sorang laky kacak nih
ada budak ta ada kote pegy IM chat aku 
betulbetul menghilangkan mud aku di pagi hari

haaaaaaa !


okayy wa rilekk jaaa .
sebab kau takda kote . aku paham . aku paham -.-


p/s : update pasal caracara nak kurus akan aku usahakan . sila tunggu :D