Tuesday, May 10, 2011

En.Penimbang Berat :)

salam satu malaysia ! :D


duk termenung aku melihat penimbang berat .
ehh kenapa pula . disebabkan beliau lah saya kuruskan badan :)

kalau dulu masa kecikkecik.
tenga syoksyok pekena paha ayam sambil pekena kopok Super Ring keju (amat popular ketika itu)
time tuh juga aku pekakkan telinga kerana mak ayah sibuk ceramah pasal berat aku.
cehhh. rilex ah . jawabku. hahah 

masuk fom1. mak aku belikan hadiah. baek punya.
En.Penimbang Berat <3 cisss -.-

naik jea penimbang jarum pun macam nak patah. mana tak nya. 
aku baru fom1 tapy berat aku 85kg  beb ! kau nak cakap ape skang ???
disitu jugalah aku menangess mintak anta pegy London Weight Management.
mak aku abaikan =='


Gajah 

err ni aku kea ? ==

=='

tergulingguling aku nengok balik album nih.
hahaha

naik fom2 .
terlompatlompat kijang aku disitu kerana berat aku turun 10kg.
bangga . terkinjakinja aku mintak hadiah dekad mak . mak still abaikan apa yang aku mintak -.-

dan sekarang . aku berat aku 70 kg . total semua turun 15kg.
tapy dengan tinggi 160cm . BMI aku memang overweight. kahkahkah malu aku.
jyeahh . ofcourse aku akan turunkan lagy . 


lelaki yang dulu caci menghina aku "GEMOK" terdiam. malah sempat mengorat aku.
kayy itu tipu -.- hahaha





selepas bertahuntahun. inilah hasil usaha. alhamdulillah.
bila pikir pikir balik. ade hikmah disebalik hinaan 'GEMUK' :)


kesimpulan. 
ada hikmah aku berubah dari dulu. kalau tak. sampai sekarang aku tak kapel.
hahaha.
thanks En.Penimbang Berat.
thanks juga budak yang pernah hina aku.

Saya Sayang Awak <3