Monday, May 9, 2011

mak awak pegy mane ? -.-'

salam satu malaysia ! :D


berfikir dua empat kali . ke hulur ke hilir . sambil makan choki choki untuk buad entry nih.
sebab entry kali nih akan buad laptop aku rosak sebab dibanjiri air mata .
kayy ta lawak -.-

pagypagy yang tak indah di perhimpunan dekad sekola. 
sibuk bebenor Pengetua melepaskan geram
pada pelajar yang seakan kanakkanak tak cukup akal. eee meluat menyampah 
sumpah seranah aku pada budak itu . kalau aku boleh ganti beliau . aku gantung budak itu di tiang bendera 
peduli apa aku. hendak sangad perhatian . amek lah :)

lalu aku membuka diary usang serta penuh sarang lelabah . kayy aku sedang menipu ==
tibatiba sepintas lalu aku terpikir tentang 16tahun kelahiranku nanty . 
wahh hebad ! 
nanti dulu . ini entry sedih .
lalu aku coretkan tulisan ala bangla aku sambil melihat keletah 
kebengangan Pengetua .kasihan beliau .

tibatiba airmata aku mencurah dengan apa yang aku coretkan di diary usang tady.
ohh apa yang aku tulis nih . pasal kekasih kah ? BUTO bak kata kawan aku :)


tak sepanjang essay sejarah .

aku kongsikan apa yang aku tulis .
tapy memerlukan 3hari2malam untuk habis baca :)

''Beberapa hari lagi genap aku berumur 16 tahun. Lama juga aku hidup.
melalui hari genap kelahiran tanpa kedua ibu bapa. Oh perihnya bagy aku.
Bukan aku tidak memahami situasi mereka. Aku cuma ingin mereka ada ketika itu kerana
Tarikh itu sangad penting bagy aku. Bukan sekali mereka buad begini,
Tapy berkalikali. Hingga aku berasa lali dan lupa apa itu hari lahir.
Bukan aku meminta simpati. BUKAN!
Oh Tuhan. Seandainya saja kau boleh kabulkan permintaanku hari ini.
Berikan hikmah yang terbaik disebalik ini. Karna aku tahu Engkau buad begini pasti ada tujuan :)
Aku tak tahu kenapa aku bersifat seperti anakanak ketika ini.
Padahal aku terlampau biasa dibiarkan berdikari tanpa kedua orang tua.
Terasa seperti ingin melepaskan berduyunduyun dan curahan airmata.
Ta dapad digambarkan perasaan yang membuak kemarahan ketika ini.
Ingin melepaskan kebencian terhadap orang tua sendiri . Walhal ini salahku juga :)
Melihat setiap pagi.ada anak yang mencium tangan ibu mereka . Ohh hebad !
Bagaimana mereka melakukan itu ?? Aku dah hampir lupa caranya. Helehhhhh kata kawanku .
Berjumpa ibu aku sendiri susah . Apatah lagy memeluk serta mnciummu Ibu.
Maafkan aku pernah membuad luka serta ai matamu ibu. Maafkan aku,.
Aku hanya ingin melalui hari dewasaku bersamamu seperti orang normal.
Last word: Selamat Hari Ibu ."

p/s: bahasa melayu saya selalu dapad E. hahaha

kayy aku tutup diary usang aku. lock rapat dgn kunci mangga. lalu kuncinya aku campak lombong bersebelahan rumah aku . 


mak . jangan baca entry nih . simpan rotan mak . 
S E L A M A T  H A R I   I B U <3
Hatima Bt Hamla :)

showw off :)

sayangi mak jangan macam awak sayang boyf awak :)