Sunday, May 8, 2011

aini kurus :D

salam satu malaysia ! :D


kayy sebenarnye tade kena mngena pun dgn tajuk nih -.-
semalam aku pegy hari kantin sekola Amyra Kareem dan Nadya zamri .
gilaaaa sesak manusia . terjumpa pulak orang yang aku benci.
malas aku nak cerita . menambahkan panas di dada . cisss abaikan

okayy sila tengok picture sambil melahap donut di pagipagi :)


*
*
*
*

actually aku tak tahu ape yang membe aku jual :D

semua gerai tutup . aku maen tiup belon :D

hehehe



hehehe aku ta sempat tangkap pic part orang ramai penuh sesak .
then kitorang gerak IOI mall .


remaja suka tangkap gambar dalam tandas . mengapa ?

err tapaham -..-'



pernah tengok orang gilaa maen tiup belon dekad mall ? =='

pahami kletihan mereka -.-


kayy i'm done !
sila blah dari sini secara teratur ya .
tata :)

p/s : adik . sory akak show off baju adik . kihkihkih